Skolestart på Saksild Skole og Børnehus

I november måned inviterer vi til et skoleindskrivningsmøde hvor der er tid til en rundvisning for de forældre der ikke kender skolen i forvejen. Der orienteres om skoleparathed, skolens opbygning og værdier, om Tidlig SFO og SFO samt øvrige arrangementer frem mod skolestart i august.

I løbet af vinteren inviteres til møde omkring opstart af Tidlig SFO pr. 01.04. Her orienteres om hvordan et typisk skema for en skoledag vil se ud

I maj måned holder vi et arrangement med fællespisning - forældre har en ret med til deling og egen service.  Her deltager vores 5. kl. også  - de skal være skolevenner med eleverne i bh.kl. og præsenterer sig for børnene på mødet og leger med dem, mens de voksne får lidt information og kan blive bedre kendt med hinanden.

1. skoledag efter sommerferien følger ferieplanen for Odder Kommunes skoler, dog møder bh.kl. eleverne først kl. 10.00